söndag 1 september 2013

Triss lanserar en ny skraplott

Nu har Triss lanserat en ny skraplott där man har ännu större chans att vinna pengar. Man har lagt till ett helt nytt skrapfält där till exempel en multipliceringssymbol som ökar din vinstsumma kan dyka upp eller ett extra skrapfält som ökar dina vinstchanser. Kolla bilden här nere så ser du hur den den nya lotten ser ut på webben.



Det lät spännande tyckte jag så jag kunde inte låta bli att testa en sådan trisslott så fort som möjligt. Så jag spelade via datorn på en gång men det blev ingen större lycka denna gång tyvärr. Men lär ändå bli flera försök framöver.

Kanske har jag lite större tur med denna nya typ av lott än vad jag tidigare har haft. Jag drömmer om att vinna pengar som jag kan spendera på lite olika saker som jag behöver, en bra kamera och en ny dator till exempel. Det skulle också vara roligt att resa runt i Europa på våren. Vinner jag tillräckligt mycket skulle jag också dela med mig till mina barn och barnbarn. 

Tänk dig att vinna 100 000 kr i månaden i 25 år, det vore något det. Då skulle man inte längre behöva arbeta om man inte absolut vill det.

Redan nu blir var tredje dag en ny spelare miljonär och med den nya skraplotten borde det bli ännu fler.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar